יום שלישי, 5 בפברואר 2008

משימה רביעית – על עצמי


1.האם יש לך שמות חיבה? אם כן, מה הם? אין לי דבר כזה.
2.מה הוא פירוש השם שלך? יהודייה
3.מה הוא מקור שם המשפחה שלך? אין לי כזה
4.מה הם שמות הוריך, אחיך ואחיותך? מרדכי ועדינה ויפה
5.מה הוא תאריך הלידה שלך? 24-5-2000
6.באיזה בית חולים נולדת? בבית

7.באיזה בתי ספר למדת? האם הייתה נהוגה תלבושת אחידה? כן
8.האם היית בתנועות נוער כמו "הצופים" ו"הנוער העובד והלומד"?לא
9.האם עבדת בתקופה שהלכת לבית הספר?לא

10.האם זכורה לך שמחה משפחתית מיוחדת?חתונה שלי
11.איזה חג אהבת בילדותך? פסח
12.האם יש מקום או אזור מיוחד בארץ שאתה אוהב לטייל בו?בצפון

13.ספר על מאכל שאתה אוהב. שוקולד
14.איפה הכרת את אשתך? אין לי אישה
15.כיצד נערכה החתונה? לא הייתה לי אישה ולא חתונה
16.כיצד התפרנסתם בהיותכם זוג צעיר? לא התפרנסנו
17.האם יש לך ילדים? אם כן, כמה? בני כמה הם? כן, 12 ילדים, בני 1-12

18.באיזה שפה דיברתם בבית? עברית
19.האם אתה מסורתי? דתי? חילוני? ספר על אורחות חייך מבחינת דת בחגים ובימי חול. אני דתייה
20.מה הם לדעתך המילים המסמלות ביותר את היהדות? יש מילים כאלו?
21.מה הם לדעתך הערכים ששמרו על קיומו של העם היהודי לאורך השנים? אין שינוי בשפה,בלבוש,ועוד משו
22.האם קרה מאורע בישראל שהשפיע על חייך? לא ממש
23.האם גרת בסביבה יהודית מובהקת? כן
24. ספר על הווי משפחתך, מה הייתם עושים בשבתות ובחופשות? כבר נאמר

25.האם אתה אוהב לראות סרטים? איזה סרטים? האם יש לך שחקן או שחקנית מועדפים? כן אני אוהבת, אין לי.
26.האם אתה אוהב מוזיקה? איזה סוג מוזיקה? האם יש זמרים מסוימים? כן אני אוהבת, קלאסית קלהJ

אין תגובות: